Iedereen heeft er wel eens last van of last van gehad, namelijk een constante stroom van telefoontjes waar maar geen einde aan leek te komen. U had op dat moment of heeft op zo’n moment vaak het gevoel dat u handen te kort komt en een antwoordmachine is ook geen goede oplossing voor dit probleem. Dus wat kunt u hier aan doen, behalve het aannemen van extra personeel die de hele dag de telefoon voor u beantwoorden? Een bedrijf die u hiermee goed kan helpen is antwoordservice-telefoonservice.nl. Antwoordservice-telefoonservice.nl biedt u meerdere oplossingen voor de constante stroom aan telefoontjes, zonder dat u daar meer personeel voor hoeft aan te nemen. De eerste optie die u wordt aangeboden is de antwoordservice van het bedrijf. Met deze service wordt elke dag tussen 8 uur s’ ochtends en 6 uur s’ avonds uw telefoon altijd opgenomen door hun personeel. Zo kunt u zich bezig houden met andere (en misschien wel belangrijkere) werkzaamheden zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over gemiste oproepen. Voor de antwoordservice betaalt u €9,95 per maand & €0,99 per gesprek. Echter kunt de service per dag opzeggen omdat u niet vastzit aan een langdurig contract. Bij deze service wordt er een telefoniste beschikbaar gesteld die alleen voor uw bedrijf telefoontjes beantwoordt. De tweede service die u wordt aangeboden is het gebruik van het inbound callcenter. Bij deze service gelden dezelfde prijzen (€9,95 per maand & €0,99 per gesprek) en opzegtermijnen (dagelijks opzegbaar) als bij de antwoordservice. En de tijden komen ook overeen, namelijk van 8 uur s’ ochtends tot 6 uur s’ avonds. Echter is er bij deze service wel één groot verschil ten opzichte van de antwoordservice. Bij het inbound callcenter kunt u namelijk zelf kiezen hoe de telefonisten uw klanten te woord staan. U bent er dan van verzekerd dat de klanten benaderd worden zoals u dat wilt en dat geeft u zowel een goed als een geruststellend gevoel. |
Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |